Ne-am propus sa facem cat mai simpla procedura de retur astfel incat clientii nostri sa vina de fiecare data cu drag, fara stresul ca vor ramane cu produse nedorite si bani cheltuiti inutil. Asadar, daca un produs nu vi se potriveste, tot ce trebuie sa faceti este sa sunati la numarul de telefon: 0722273625 sau sa ne comunicati printr-un mail pe adresa: promovare.azzura@gmail.com ca doriti sa returnati comanda.
Vom fi raspunzatori pentru orice deficiente ale produsului, acest lucru fiind valabil pentru momentul in care primiti comanda, si nu pentru eventualele probleme aparute in urma folosirii deficiente a produsului! (Exemplu - daca cumva primiti un produs cu defect acest lucru trebuie semnalat imediat in momentul in care ati primit coletul - nu acceptam deficiente care apar dupa 1 saptamana de purtare a produsului!)
La comenzi egale sau mai mari de 200 lei, va asiguram TRANSPORT GRATUIT, acesta considerandu-se un BONUS din partea noastra, contravaloarea transportului se considera in limita a 25 de lei. Acest BONUS se pierde in cazul RETURURILOR, el fiind oprit din suma returnata (exemplu: geanta X costa 245 lei, dumneavoastra achitati 245 de lei si primit geanta cu livrare gratuita, in caz de retur al acestei genti dumneavoastra primiti inapoi in contul bancar pe care ni-l furnizati suma de 245 lei MINUS 25 de lei, contravaloarea BONUSULUI initial, deci dumneavoastra primiti in contul bancar suma de 220 lei in final)
Nu vom suporta taxele de transport in cazul in care doriti sa schimbati produsul cu alt model, pe motiv ca v-ati razgandit in privinta modelului ales. De asemenea in cazul retururilor, taxa de livrare pentru returnarea produsului cade in sarcina clientului.
Incercam sa descriem cat mai atent fiecare produs de pe site si, de asemenea, sa va raspundem cu promptitudine la toate intrebarile.
Cu toate acestea, se intampla uneori sa doresti returul unor produse. In astfel de conditii trebuie sa stiti ca legea romana va protejeaza: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului, sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Am anticipat putin mai jos cateva dintre intrebarile voastre:
Din momentul primirii coletului, aveti la dispozitie 14 zile sa returnati produsele comandate. Inainte sa le trimiteti insa, va rugam sa ne anuntati telefonic sau pe adresa de e-mail: promovare.azzura@gmail.com in maxim 4 zile lucratoare de la data primirii coletului.
Nu uitati sa expediati produsele exact asa cum le-ati primit: sa fie curate, cu etichetele intacte, si sa nu prezinte semne de purtare. In caz contrar, vom fi nevoiti sa va refuzam returul. Inlocuirea este posibila o singura data pe comanda, transportul fiind suportat de catre client.
Sigur ca da. Daca vreti acelasi produs, dar o alta culoare, singura conditie este sa existe culoarea dorita pe stoc.
Daca vreti sa inlocuiti produsul cu un altul din magazin, se poate si acest lucru, dar bineinteles, cu achitarea diferentei de pret acolo unde exista, precum si a noului transport, chiar daca produsul dorit nou beneficiaza de livrare gratuita in site daca ar fi comandat ca si o comanda noua.
Daca doriti sa primiti contravaloarea produselor comandate inapoi, va rugam sa notificati acest lucru telefonic sau in email pe adresa de mai sus.
Restituirea banilor se face exclusiv prin transfer bancar! Va rugam sa ne facilitati un cont bancar si titularul acestuia in momentul in care va este acceptat returul! Vom avea nevoie de contul IBAN (24 caractere) in care vreti sa se faca plata si numele titularului care detine contul. In maxim 14 de zile de la receptionarea bunurilor si aprobarea returului, veti primi banii in cont si un mesaj de confirmare de la noi.
În cazul în care nu va place nici un alt produs din magazinul nostru, va rambursam contravaloarea produsului într-un cont indicat de dumneavoastră, conform procedurii descrise mai sus, mai puțin transportul (la comenzile onorate cu transport gratuit)
Nu este posibila returnarea banilor in sistem ramburs.
Daca doriti rambursarea contravalorii produselor, va rugam sa le expediati in starea in care le-ati primit, cu toate etichetele si hartiile intacte, fara urme de uzura de nici un fel sau de purtare, prin orice firma de curierat rapid si sa achitati costul returului (al transportului pana la noi). Coletele cu ramburs nu vor fi acceptate si se vor intoarce la expeditor. Va vom indica adresa de expediere in momentul in care veti lua legatura cu noi, telefonic sau prin email exact asa cum este descris mai sus.
Ne asumam intreaga responsabilitate pentru procedura de retur si puteti conta pana la capat pe corectitudinea noastra. Insa pentru a va putea accepta returul, va rugam sa acordati atentie conditiilor de mai sus si sa respectati toti pasii indicati de noi.
In plus, va rugam sa efectuati returul la curier, cu optiunea de DESCHIDERE LA LIVRARE, pentru a evita situatiile in care ni s-au returnat alte produse decat cele achizitionate din magazinul nostru. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.
Str. Postasului, Nr. 29, Sector 3
București, Romania